Motul Classic 20W-50 2L
MOTUL CLASSIC PERFORMANCE 20W-50 je prémiový minerálny viacstupňový motorový olej špeciálne navrhnutý pre klasické motory vyrobené v rokoch 1950 až 1970. Mazivo pre 4-taktné benzínové alebo naftové motory s prirodzeným nasávaním alebo turbodúchadlom s karburátorom alebo vstrekovaním, vzorec SAE 20W-50 spĺňa normy 1950-1970 (API SF/CC) a kombinuje súčasnú pokročilú technológiu MOTUL vyvinutú v motoristickom športe, aby poskytla kompletný balík výkonu pre vaše klasické auto.
MOTUL CLASSIC PERFORMANCE 20W-50 je formulovaný s unikátnou kombináciou aditív s vysokým obsahom zinku (obsah ZDDP nad 1800 ppm) a molybdénu (Moly), ktoré poskytujú najlepší výkon pre motory s väčším objemom a zároveň ponúkajú ochranu kritických komponentov motora, ako sú napr. zdvihové vačky a ploché zdviháky.
Stredná úroveň detergentu kompatibilná s elastomérovými tesneniami.
Ponúka vynikajúcu kontrolu spotreby oleja, dobrú strihovú stabilitu a lepšie štartovanie studeného motora, aby sa zabránilo opotrebovaniu motora po dlhom skladovaní. Viacrozsahový motorový olej vhodný na celoročné použitie (ochrana počas celého roka).
CLASSIC PERFORMANCE 20W-50 spĺňa vtedajšie štandardy výrobcov, pričom využíva pokročilú technológiu dnešných mazív MOTUL.
Trieda vysokej viskozity pri vysokej teplote (SAE 50) je úplne prispôsobená motorom s vysokým počtom najazdených kilometrov, ktoré majú tendenciu mať vysokú spotrebu oleja.
Upozornenie: Tento olej má hodnotenie API SF. Nie je vhodný na použitie vo väčšine automobilových motorov poháňaných benzínom vyrobených po roku 1988. Použitie v moderných motoroch nemusí poskytnúť dostatočnú ochranu proti usadzovaniu motorových kalov, oxidácii alebo opotrebovaniu.
Počas zimného obdobia zanecháva na pohyblivých častiach motora ochranu olejového filmu.
MOTUL CLASSIC PERFORMANCE 20W-50 je formulovaný s unikátnou kombináciou aditív s vysokým obsahom zinku (obsah ZDDP nad 1800 ppm) a molybdénu (Moly), ktoré poskytujú najlepší výkon pre motory s väčším objemom a zároveň ponúkajú ochranu kritických komponentov motora, ako sú napr. zdvihové vačky a ploché zdviháky.
Stredná úroveň detergentu kompatibilná s elastomérovými tesneniami.
Ponúka vynikajúcu kontrolu spotreby oleja, dobrú strihovú stabilitu a lepšie štartovanie studeného motora, aby sa zabránilo opotrebovaniu motora po dlhom skladovaní. Viacrozsahový motorový olej vhodný na celoročné použitie (ochrana počas celého roka).
CLASSIC PERFORMANCE 20W-50 spĺňa vtedajšie štandardy výrobcov, pričom využíva pokročilú technológiu dnešných mazív MOTUL.
Trieda vysokej viskozity pri vysokej teplote (SAE 50) je úplne prispôsobená motorom s vysokým počtom najazdených kilometrov, ktoré majú tendenciu mať vysokú spotrebu oleja.
Upozornenie: Tento olej má hodnotenie API SF. Nie je vhodný na použitie vo väčšine automobilových motorov poháňaných benzínom vyrobených po roku 1988. Použitie v moderných motoroch nemusí poskytnúť dostatočnú ochranu proti usadzovaniu motorových kalov, oxidácii alebo opotrebovaniu.
Počas zimného obdobia zanecháva na pohyblivých častiach motora ochranu olejového filmu.
Zľava -10%
18,38 €
Vypredané
Kategória:
Motorové oleje pre osobné automobily
Kód produktu:104511
Popis produktu
MOTUL CLASSIC PERFORMANCE 20W-50 je prémiový minerálny viacstupňový motorový olej špeciálne navrhnutý pre klasické motory vyrobené v rokoch 1950 až 1970. Mazivo pre 4-taktné benzínové alebo naftové motory s prirodzeným nasávaním alebo turbodúchadlom s karburátorom alebo vstrekovaním, vzorec SAE 20W-50 spĺňa normy 1950-1970 (API SF/CC) a kombinuje súčasnú pokročilú technológiu MOTUL vyvinutú v motoristickom športe, aby poskytla kompletný balík výkonu pre vaše klasické auto.
MOTUL CLASSIC PERFORMANCE 20W-50 je formulovaný s unikátnou kombináciou aditív s vysokým obsahom zinku (obsah ZDDP nad 1800 ppm) a molybdénu (Moly), ktoré poskytujú najlepší výkon pre motory s väčším objemom a zároveň ponúkajú ochranu kritických komponentov motora, ako sú napr. zdvihové vačky a ploché zdviháky.
Stredná úroveň detergentu kompatibilná s elastomérovými tesneniami.
Ponúka vynikajúcu kontrolu spotreby oleja, dobrú strihovú stabilitu a lepšie štartovanie studeného motora, aby sa zabránilo opotrebovaniu motora po dlhom skladovaní. Viacrozsahový motorový olej vhodný na celoročné použitie (ochrana počas celého roka).
CLASSIC PERFORMANCE 20W-50 spĺňa vtedajšie štandardy výrobcov, pričom využíva pokročilú technológiu dnešných mazív MOTUL.
Trieda vysokej viskozity pri vysokej teplote (SAE 50) je úplne prispôsobená motorom s vysokým počtom najazdených kilometrov, ktoré majú tendenciu mať vysokú spotrebu oleja.
Upozornenie: Tento olej má hodnotenie API SF. Nie je vhodný na použitie vo väčšine automobilových motorov poháňaných benzínom vyrobených po roku 1988. Použitie v moderných motoroch nemusí poskytnúť dostatočnú ochranu proti usadzovaniu motorových kalov, oxidácii alebo opotrebovaniu.
Počas zimného obdobia zanecháva na pohyblivých častiach motora ochranu olejového filmu.
MOTUL CLASSIC PERFORMANCE 20W-50 je formulovaný s unikátnou kombináciou aditív s vysokým obsahom zinku (obsah ZDDP nad 1800 ppm) a molybdénu (Moly), ktoré poskytujú najlepší výkon pre motory s väčším objemom a zároveň ponúkajú ochranu kritických komponentov motora, ako sú napr. zdvihové vačky a ploché zdviháky.
Stredná úroveň detergentu kompatibilná s elastomérovými tesneniami.
Ponúka vynikajúcu kontrolu spotreby oleja, dobrú strihovú stabilitu a lepšie štartovanie studeného motora, aby sa zabránilo opotrebovaniu motora po dlhom skladovaní. Viacrozsahový motorový olej vhodný na celoročné použitie (ochrana počas celého roka).
CLASSIC PERFORMANCE 20W-50 spĺňa vtedajšie štandardy výrobcov, pričom využíva pokročilú technológiu dnešných mazív MOTUL.
Trieda vysokej viskozity pri vysokej teplote (SAE 50) je úplne prispôsobená motorom s vysokým počtom najazdených kilometrov, ktoré majú tendenciu mať vysokú spotrebu oleja.
Upozornenie: Tento olej má hodnotenie API SF. Nie je vhodný na použitie vo väčšine automobilových motorov poháňaných benzínom vyrobených po roku 1988. Použitie v moderných motoroch nemusí poskytnúť dostatočnú ochranu proti usadzovaniu motorových kalov, oxidácii alebo opotrebovaniu.
Počas zimného obdobia zanecháva na pohyblivých častiach motora ochranu olejového filmu.